Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Alexandra Ekdal - 20 oktober 2011 19:14

ALDRIG MER SÖNNERÄNG!!!
Fy fan jag e så trött så jag skulle kunna gå och lägga mig nu.. Nu har jag fan gjort mitt där, tänker aldrig mer åka dit, jag sjukskriver mig hellre än att stå där en hel dag..

Min hand pallar inte det mer den e fan död efter dessa dagarna.. Så nej, inte mer där. Det är för fan flera hundra på gekås och dom väljer mig. Nix, never, aldrig.


Vet inte va jag mer ska skriva om dagen mer än att jag har packat upp / galgat 500-600 par termobyxor.. Vilket inte är så bra för min hand. Med tanke på att jag va tvungen att använda klämgalge (Den som alla ni kunder hatar) ;)


Så har jag haft huvudvärk hela jävla dan oxå, det va så skönt att komma hem och det va helt tyst, för det e ett jävla liv där ute..


Har kommit på det med att när man är där ute så längtar man till Gekås, man känner sig hemma på Gekås.. Man riktigt saknar det..

Butiken kunderna, kläderna , framför allt all underbar personal.


Nu har vi precis ätit middag och sitter och kollar på 4 Stjärnors middag. Kan inte påstå att Kjell e så bra på att laga mat xD Tacos till middag och rulltårta (KÖPT) till efterrätt.. Loser ;) Han visste inte ens "hur han hade gjort den" xD  Och kaffe i plastmuggar xD

Ne nu ska jag krypa ner i soffan och stänga av här..

Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards