Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Alexandra Ekdal - 23 oktober 2011 20:24

Kors va tiden går fort måste jag säga, hinner ju inte med att blogga eller någonting.. Men nu har jag tagit mig tiden att slänga in ett inlägg här så ni får nått att läsa..


Till en början måste jag skriva att jag tänker på dom som va med i gasolyckan i Karlstad idag, kämpa på!  

För er som inte har läst det ni kan läsa det här:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13825766.ab


Det är hemskt att sånt här ska behöva hända.. Men tyvärr gör det ju det.


Dagen har beståt av jobb hela dagen, och sen laga mat, och nu har jag suttit och pysslat lite :) Trodde jag hade gjort världs fel, men det hade jag inte :D

Så jag blev glad när jag upptäckte det :)

Sen har vi suttit och kollat Arctic Outbreak..

Den va ÄCKLIG!!! och det kliar över HELA kroppen efter att man såg den filmen.

Här är handlingen:

Den välkände miljökämpen Dr. David Kruipen (Val Kilmer), arbetar med ett forskningsprojekt i Arktis. Tillsammans med sina medhjälpare hittar han ett förhistoriskt djur infruset i polarisen. Då de undersöker djuret gör gruppen fantastiska fynd, som överträffar deras vildaste drömmar och mardrömmar. En parasit som legat
i dvala i urtidsvarelsen vaknar till liv, och börjar söka efter nya varmblodiga värddjur...
Smittade och strandsatta i Arktis inser de desperata studenterna att det enda sättet att skydda mänskligheten är att helt isolera sig från omvärlden, även om det kostar dem själva livet.


Upptäckte att CDON har skrivit väldigt fel så jag ändrade lite ;)

Men den e helt klart sevärd, inte den bästa filmen i år men den e bra =D


Nu ska jag se om jag orkar göra nått mer med mina scrapbooking,.. Min hand e så där bra. Tur att man är ledig i morgon =)

Ska ringa och boka klipp och färg hos Matilda med =) men det får bli när hon kommer hem från värmen ;)


Ne nu ska jag dra mig =D Hörs väl i morgon.

Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards