Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Alexandra Ekdal - 24 oktober 2011 22:06

Lovade ju att lägga upp bilderna på mina smörgåstårtor jag gjorde till min morbror till hans 30 års kalas =)
Här har ni dom :)

   


Så sjukt goda :D Va lite rädd att köttårtan skulle bli lite torr men den blev nästan saftigare än räktårtan.. Men dm va supergoda båda två  :)
Och alla som har ätit dom tyckte dom va jättegoda :)
Syrran trodde till och med att den va köpt av proffs.. Men icke då ;)


Nu ska jag gå och borsta tänderna och krypa ner i sängen.

Jobba i morgon 11-20..

Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 24 oktober 2011 13:44

Sitter här och funderar över min lön, vete fan om den stämmer eller inte, känns som det är väldigt lite, men har iofs bara jobbat 17 dagar i September, men det känns ändå fel.. Har dock bytat nån dag till denna månaden, men det blir la till att snåla igen :/

Inte så kul dock, men finns inte så mkt man kan göra åt saken.


Nu ska jag dra på en film och sätta mig och pyssla =)
Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 24 oktober 2011 12:49

Ehhh ja????

Helt sjukt, kom på när jag stod och diska att fan, jag tog ju bara ur tvätten ur tvättmaskinen och starta en ny och gick. Smart , jag vet ><

Sen när jag diskade stekpannan satt jag på det varmaste vattnet vi kan få, tror ni inte jag drar handen i vattnet för att tvätta av mig allt diskmedel, Gaaah, satan va det svider på hela handen nu :(
Men nu ska jag gå och hänga tvätt och sen dammsuga :P

Puss & Kram

Av Alexandra Ekdal - 24 oktober 2011 11:43

Hej bloggen =)
Här händer inte så mkt som det borde göra, och då menar jag inte på bloggen utan lägenheten. Ska städa och diska och tvätta, har tvättat en maskin tvätt så jag får la ta och fortsätta. Nu när jag tvättmedel ;) har snart 4 timmar på mig att städa och diska och tvätta innan Bobby kommer hem, för då ska vi åka ner till Ullared =)


Så det är väl dags att sätta igång, för tydligen sköter det inte sig självt ;)

Hörs väl senare :) Kanske kommer hem med nått roligt från Gekås ;)
Puss & Kram


P.s Senare under dagen kommer bildern på mina SUPERGODA och fina smörgåstårtor =)

Ovido - Quiz & Flashcards