Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Alexandra Ekdal - 19 oktober 2011 20:28

Idag har det inte varit en bra dag. Eller nja hyfsat.

Vaknade rätt pigg och hyfast glad.

Natten har varit sådär, vaknade klockan fyra av att det small utav bara helvete.. Åskan så klart. Livrädd blev jag, Bobby gick upp, vet dock inte va han gjorde, för duktiga som vi är drar vi ju alltid ut tv, datorer och tv-spel.. Sen när han hade lagt sig igen så såg jag att det blinkade precis som nån lekte med en lampa och då tänkte jag att " jag håller för öronen och blundar" och sen small det.. Gaah.
Sen tog det en liten stund innan jag väl somnade om , vilket förmodligen resulterar i att jag e svin trött just nu..


Dagen blev mycket sämre när jag kommer till jobbet och ser att jag ska vara ute på Sönneräng ;@ kan fan inte påstå att jag va så vidare glad. Men när vi väl kommer ut så går tiden rätt fort. Men börjar känna av i handlederna, att det är tungt som fan. Allra värst är faktiskt i höger, den opererade handen, sen ringde en arbetsledare och fråga om jag kunnde vara där i morgon med. Och hon lovade att det va sista gången, men jag sa det känner jag att det inte går så åker jag hit (till gekås alltå) och ställer mig där isf.. För jag tänker fan inte ha ont i handleden igen, för det är en av de värsta smärtorna jag har varit med om.. Men snälla arbetsledare har man, ställer jag upp, så ställer dom upp, för jag sa det att jag gärna slutar tidigare på fredag med i med 30 års kalaset och det fixade dom ;) Tjänster och gentjänster ;)


Nu i kväll har jag varit så sjukt trött så jag har fan varit nära på att gå och lägga mig, och då va klockan inte ens halv 7.. Så jäkla trött är jag idag. Enda anledning till att jag e vaken fortfarande är för att det är grey's anatomy om en kvart.

Annars hade jag gått och lagt mig.. Kommer somna lika snabbt som en sten sjunker i vatten..


Så nu ska jag ta en frukt sen ska jag borsta tänderna och bara gosa ner mig i soffan och kolla på G.A .


Hörs i morgon.

Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards