Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Alexandra Ekdal - 12 oktober 2011 21:44

Hejsan hoppsan..

Hur e det med alla? Sitter i soffan och gäspar ikapp med grey's anatomy.. En serie man bara kan älska..

Idag har jag jobbat heela dagen lång.. Från 11-20 segt, för det gjorde jag igår med, men va ska man göra åt saken? Det är en bra fråga..
Nu är jag iallafall hemma och , har varit det i drygt en timme..

Kollar så klart på Grey's helt underbar serie, dock va det väldigt rörigt i början. Men jaja.. NU e man med på noterna..


I morgon e jag ledig så då ska jag ner till Varberg en snabb vända.. Hjälpa morfar. sen handla.. Tänker inte vara där för länge.. För jag ska hem och greja.. Har massa att fixa här hemma och jag e inte ledig innan jag tisdag och då kommer farmor och pappa..

Jobba hela långa helgen,  sent på lördag så söndag lär jag va helt död och lite till.. Ska vi fortsätta slå rekord varje lördag så blir inte det lätt :(


Okej snart börjar jag lipa.. Jävla Grey's.. Åhhh...

Hörs i morgon =) Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards