Alexandra Ekdal

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2011

31 agusti

Av Alexandra Ekdal - 31 augusti 2011 18:33

Hej bloggen.. Det va ett väldans tag sen man skrev någonting här.. Men hag varken haft tid eller lust att blogga faktiskt. Det har inte hänt så mkt i mitt liv de sista.. Har mest jobbat ..  Men det är så kul att se att det faktiskt är läsare här varje dag trots att jag inte har bloggat..

Och förra veckan va jag ju Varberg nästan hela veckan..


I lördags va jag hos Carro på tjejkväll.. Där Jonna och Emilia va oxå. Det va jättetrevligt.. Fick smörgåstårta, som jag bara ÄLSKAR. Och denna va typ extra god va inte mimosasallad i den.. Sedan fick vi Fiffis hemmagjorda ostkex.. Och lite goda ostar till. Men vid de laget så va jag så mätt efter smörgåstårtan så jag orkade typ inte äta det..

Till efterrätt blev det Cremebrule med färska hallon.. Vilket oxå va väldigt gott.. Sen åkte jag och hämtade Bobby hos Stefan och sedan drog vi oss hemåt och jag kröp i sängen nästan med en gång för jag skulle upp och jobba på söndagen..


Och på söndagen så kom mamma upp till jobbet för hon skulle hämta saaben.. Smart huvudet drog sönder chocken oxå.. Jävla klant ;)

Men det va tydligen inte så svårt fixat, man skulle "bara" dra ner instrumentpanelen och så va det nån grej som man skulle fixa :P


I måndags jobbade jag hela dagen oxå, sen hem och gjorde lite mat.. Jag på nått sätt glömde jag av att jag hade falukorven på spisen, så dom blev aningen svarta och Bobby förklarade för mig att han ska steka korven nästa gång ;) Inte gör det mig nått ;)


Tisdag blev lite smått kaotisk.. Jobba och sen fick jag ett panik sms av mamma som frågade att jag kunde hämta mina älskade små syskon för min andra syster "hade lovat en annan" Men så låter det ju lite titt som tätt.. Så jag va tvungen att åka ner till Varberg efter jobbat..

Sen kom mammi hem och så hjälpte jag henne med hennes telefon och sen åkte jag hem.


Och idag har jag fan städat som ALDRIG förr.. Tvättat, dammat., diskat, dammsugat och tvättat golvet =D Slängt skräp och handlat oxå :P Så det är massa vuxen poäng till mig idag :D Men nu minskar jag dom poängen och målar lite och kollar på Aladdin ;)
Och i morgon ska jag inte göra många knop.. Blir mest film och mys hemma :D Gött som fan ska de bli..


Men nu ska jag dra... Puss & Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Ekdal - 14 mars 2015 16:59

Haha va  hemskt det lät, men det är faktiskt så att jag har bestämt mig för att flytta min blogg nu. Den kommer hamna på Nouw.com istället. Just för att denna bloggportalen står stilla i utvecklingen och man får inte respons från ägarna. Så ja. Dags ...

Av Alexandra Ekdal - 13 mars 2015 20:21


Nu har jag läst ut andra delen av trilogin Åttio Dagar. Det står på omslaget att "Du som gillade Femtio Nyanser kommer att älska.." Fast det borde stå tvärt om ;) För dessa är bra men femtio nyanser är BÄST! För denna serien är råare och har ett hård...

Av Alexandra Ekdal - 13 mars 2015 17:38

En fredag när man fått gjort mycket är en bra fredag :) Jag har ju typ ALDRIG varit ledig en fredag så det är lite extra skönt faktiskt ;) Så idag har jag varit i Kinna å hämtat passet, handlat i Skene, storstädat hela lägenheten. Spisen har kommit ...

Av Alexandra Ekdal - 13 mars 2015 10:14


God morgon på er :) Idag blir det en snabb sväng till Kinna för att hämta pass och handla . Funderar på vad man ska laga för god mat idag när våran nya spis kommer! Fattar ni hur lycklig jag är just nu! Väntat 5(!!!!) veckor på en ny spis och nu komm...

Av Alexandra Ekdal - 12 mars 2015 19:20


Hej på er :) ligger i soffan å kollar på SOS sommar. Dagen började med spa med tjejerna , vi va på strandbaden och det va bra :) Det va olika stationer man gjorde och det va mysigt men det mysigaste va ju helt klart relax rummet med eldstaden :) där ...

Ovido - Quiz & Flashcards