Alexandra Ekdal

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2011

19 Augusti

Av Alexandra Ekdal - 19 augusti 2011 19:21

Hej Bloggen..
Har inte kunnat blogga innan nu för internet har krånglat som bara den idag och jag orkade inte ta det på mobilen för den va nästan död..


Men dagen har inte bjudit på så mycket faktiskt.. Vaknade vid 9. 20 ungefär och låg kvar en bra stund innan jag orkade ta mig upp ur sängen och fixa frukost och sätta mig i soffan ;) Och när jag inte orkar göra nått och soffan lockar mer än det mesta annat, så blev det så klart massa one tree hill avsnitt...

Men vid halv 12 trotsade jag regnet och begav mig neråt ullared för att handla.. Gick in på gekås för att köpa paket till lillsyrran som fyller 19 i morgon.. Den lilla skiten växer (och då menar jag så klart inte wilma ;) Utan ninis ;) Gjorde faktiskt ett eget kort oxå, men det kan jag ju inte lägga upp bilder på nu för hon har ju inte fått det än ;)

Sen handla jag lite mat och åkte hem och packade upp allting.. Låter som jag shoppade som aldrig förr men det gjorde jag inte ;) Blev inte alls vidare mycket faktiskt..


Sen tänket jag att jag måste ju göra nått för att få kolla på massa mer One Tree Hill, så jag tänkte så här, 1 avsnitt för varje "sysla" så jag diskade, torkade av i köket, vek tvätt, la in min tvätt och satte i gång en maskin tvätt.. Massa tvätt det blev där.. Så där "tjänade" jag 5 avsnitt ;)


Har ju börjat på säsong 6 oxå ;) redan kollat 1½ skiva ;) Och de två första avsnitten på skiva två va jättesorliga och jag satt som vanligt och stor grät till dom.. Men det va verkligen jättesorligt.. Och då får man faktiskt gråta lite.. Tur bara att ingen såg mig, fast å andra sidan så hade någon varit här så hade jag inte gråtit kan jag säga med en gång.. För jag kan inte gråta när folk är i närheten, inte när det gäller film.. Men tårögd kan jag bli, men inte så jag sitter och gråter...

Det hände för mycket på en och samma gång, t.ex med Brooke Davis, Q. Fields (kan itne stava till hans förnamn) Och lyckliga grejer med så klart mellan Lucas och Peyton ;)

Gaaah.. Bobby ska inte vara hemma i morgon kväll så gissa va jag ska göra? ;) Efter att jag har träffat min älskade saknade familj?
Just det, sitta och nörda One Tree Hill ;) Och det är klart jag ska ta med mig massa serier nu när jag ska till varberg, men jag tänket oxå att jag ska hinna träffa lite folk när jag ändå är där nere.. Det va alldeles för länge sen jag träffade vissa.. Bara hoppas dom har tid att träffa mig ^^,


Och jag ska ju passa mina små charmtroll oxå :)

Ne nu ska jag inte uppehålla er mer :) Ha en trevlig fredag kväll allihopa :)
Det regnar nu igen så alla vet ;)
Puss & Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Ekdal - 14 mars 2015 16:59

Haha va  hemskt det lät, men det är faktiskt så att jag har bestämt mig för att flytta min blogg nu. Den kommer hamna på Nouw.com istället. Just för att denna bloggportalen står stilla i utvecklingen och man får inte respons från ägarna. Så ja. Dags ...

Av Alexandra Ekdal - 13 mars 2015 20:21


Nu har jag läst ut andra delen av trilogin Åttio Dagar. Det står på omslaget att "Du som gillade Femtio Nyanser kommer att älska.." Fast det borde stå tvärt om ;) För dessa är bra men femtio nyanser är BÄST! För denna serien är råare och har ett hård...

Av Alexandra Ekdal - 13 mars 2015 17:38

En fredag när man fått gjort mycket är en bra fredag :) Jag har ju typ ALDRIG varit ledig en fredag så det är lite extra skönt faktiskt ;) Så idag har jag varit i Kinna å hämtat passet, handlat i Skene, storstädat hela lägenheten. Spisen har kommit ...

Av Alexandra Ekdal - 13 mars 2015 10:14


God morgon på er :) Idag blir det en snabb sväng till Kinna för att hämta pass och handla . Funderar på vad man ska laga för god mat idag när våran nya spis kommer! Fattar ni hur lycklig jag är just nu! Väntat 5(!!!!) veckor på en ny spis och nu komm...

Av Alexandra Ekdal - 12 mars 2015 19:20


Hej på er :) ligger i soffan å kollar på SOS sommar. Dagen började med spa med tjejerna , vi va på strandbaden och det va bra :) Det va olika stationer man gjorde och det va mysigt men det mysigaste va ju helt klart relax rummet med eldstaden :) där ...

Ovido - Quiz & Flashcards