Alexandra Ekdal

Alla inlägg under januari 2011

Av Alexandra Ekdal - 21 januari 2011 13:31

Trött, trots att jag har sovit från klockan 22.30 ca till klockan 10.. Gick upp vid halv elva, körde Wii Fit och sen käkade lite mat.

Nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska komma hem, eller nått..


Jag vill göra nått o helgen. Sista helgen utan gips på ca 3 månader :/ Helst av allt vill jag åka till IKEA men det kan jag nog glömma.. För det vill säkert inte Bobby :(


Sjukkkkkkkkkkkk träningsvärk.. Helt jävla galet.. Har iofs tränat 3 dar i rad, det är mer än jag gjorde förra året typ xD  så det kanske inte är så konstigt..


Ne nu ska jag ta på mig sockar, för här drar kallt som faaaaen, här hemma. Fattar inte varför :S Hel skumt..


Jaja=) Hörs säkert i kväll ^^, Tjing på er så länge ^^,

Av Alexandra Ekdal - 20 januari 2011 17:54

Dagen började med att jag gick upp vid halv 11, tränade lite innan Sara kom och hälsade på :) Tog ungefär 1 timme. Sen kom Sara så satt vi och tjötade massa skit som vanligt ^^, Sen när hon hade åkt så fyllde jag i arbetslöshetspapper och sen började jag fixa mat. Idag blev det kebabpaj, hemma gjord. Sjukt gott :D

Om någon är sugen på att pröva så kommentera så lägger jag in det ^^, Och just nu ligger jag i soffan och kollar på Srcubs, och va gör älsklingen? Jo pratar med sina kompisar från Eskilstuna, dom mobbas oxå så då tycker jag ÄNNU mindre om dom, även om jag aldrig har träffat dom..


Ne nu orkar jag inte skriva mer.. Puss på er :)



  

Av Alexandra Ekdal - 19 januari 2011 22:45

Jag ligger och kollar på say yes to the dress, ett program som går på tlc och där r det brudar som ska hitta den rätta brudklänningen.. Och nu är det en brud som ska hitta rätta klänningen, och hon har med sin mamma och sina syskon även hennes killes syskon och deras mamma.. Det sjuka är att det är mer syskonen och pojkvänens syskon som bestämmer mer än bruden.. Och sånt gör mig så jävla arg... Det är la fan bruden som ska ha på sig den inte familjen.. OM jag ska gifta mig så kommer INGEN att ha en syl i vädret, så länge jag trivs i den och tycker det är den snyggaste klänningen i världen så kommer ingen jävel kunna säga emot kan jag lova.. Nu ska jag sova. God natt sov gott :) puss

Av Alexandra Ekdal - 19 januari 2011 20:47

GUD va jag HATAR reklam... För fan.. Ett program som är på 1 timme är egentligen inte längre än ca 45 minuter :O Vilket betyder 15 minuter reklam på 1 timme :O

Det SUGER..

Hatar verkligen reklam över allt annat.. Kör hela programmet eller ha 1 reklam.. Det räcker..

Nu börjar Sveriges mästerkockar igen ;)


Hej och god natt på er =)

Av Alexandra Ekdal - 19 januari 2011 17:50

Nu blir det till att slappa i soffan resten av kvällen :D

Maten är uppäten, disken e diskad och ljusen e tända :) Så nu blir det mys.. Älsklingen har fått nackmassage med =)
Och nu sitter vi och kollar på Pirates of the Caribeen =)

I morgon ska jag träffa Sara och göra kebabpaj, måste göra det nu =)

Puss på er =)

Av Alexandra Ekdal - 19 januari 2011 15:52

IDag har jag tränat 1 timme, på Wii Fit, sjukt jobbigt..

Sen började jag städa, jag har dammsugat av, tvättat golven, tvättat lite, dammat, diskat och bytt lampa i köket. Så nu ska jag snart börja laga mat tills <3 kommer hem, tror iofs han är på hem gång redan ;)

Så tjing på er så länge ;)
Kommer kanske nått inlägg senare =)
Puss så länge =)

Av Alexandra Ekdal - 18 januari 2011 21:34

I morgon blir det ett låååååångt pass på Wii Fit plattan.. Fuskat väldans mkt idag, massa godis och kakor :( Usch och fy på mig.. Men ett dubbelpass på Wii Fit i morgon ska nog hjälpa lite iaf ^^,

I morgon ska här städas av, älsklingen har varit duktig och diskat och plockat i ordning. Men här ska dammsugas och jul ska verkligen städas ut nu..Dukarna ska bort gardinerna ska bytas. Och i morgon funderar jag på vad vi ska äta, funderar faktiskt på att göra kebabpaj, fast jag vet ändå inte.. Det känns mer som fredags mat :) Vi får se :)

Nu ska jag äta mer godis och få ännu mer dåligt samvete.
Puss på er alla glada :)

Av Alexandra Ekdal - 18 januari 2011 16:33

Dags att göra färdigt allt. För snart ska man till Bockstensskolan och plundra julgran eller va fan man skulle göra. Det ger sig =) Ska iaf ta med oss fika och grejer. Sen ska man åka och handla sen ska jag åka hem till min älskling och mysa med honom ^^, Saknar honom jättemycket :/ Man blir bereoende av varandra när man bor ihop.. En sak när man bara träffas på helgerna då är man van på nått sätt. Men när man bor ihop och träffas varje dag och sen ska åka ner hit till varberg och är här 3-4 dagar så känns det hemskt.. Det är jobbigt. men idag ska jag iallafall hem till mitt   

Kommer kanske nått mer inlägg när jag kommer hem till Älvsered =)


Nu ska jag fixa det sista innan vi ska gå. Tjing på er =)

Ovido - Quiz & Flashcards