Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Alexandra Ekdal - 21 januari 2011 15:22

Såå sjukt bra film.. Har seriöst suttit och praktiskt taget lipat igenom hela filmen. Tur att bobby inte är hemma då hade han nog idiot förklarat mig .. Btw undra vart han är? Hmm. Jaja han hittar väl hem han med :)


Dear John <3 är en kärleks film utav dess like.
Den handlar om en kille och en tjej, John och Savannah. John är militär och Savannah går i skolan. Under hennes påsklov träffar hon John och dom blir förälskade i varandra. Sen måste Savannah tillbaka till skolan och John måste tillbaka till de militära. Så dom bestämmer sig för att brevväxla med varandra. I mitten av filmen så slutar det komma brev till John från Savannah, efter ca två månader kommer ett och där förklarar hon allt som har hänt och varför hon inte har skrivit.

Så mycket mer vill jag inte berätta för det är en såååå underbar film som man måste se.. Finns inga undantag. Och som sagt, jag har lipat nästan hela filmen. Både glädje och sorg.


Nu ska jag se va jag kan hitta för mer bra filmer.

Hej så länge ^^,


Av Alexandra Ekdal - 21 januari 2011 13:31

Trött, trots att jag har sovit från klockan 22.30 ca till klockan 10.. Gick upp vid halv elva, körde Wii Fit och sen käkade lite mat.

Nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska komma hem, eller nått..


Jag vill göra nått o helgen. Sista helgen utan gips på ca 3 månader :/ Helst av allt vill jag åka till IKEA men det kan jag nog glömma.. För det vill säkert inte Bobby :(


Sjukkkkkkkkkkkk träningsvärk.. Helt jävla galet.. Har iofs tränat 3 dar i rad, det är mer än jag gjorde förra året typ xD  så det kanske inte är så konstigt..


Ne nu ska jag ta på mig sockar, för här drar kallt som faaaaen, här hemma. Fattar inte varför :S Hel skumt..


Jaja=) Hörs säkert i kväll ^^, Tjing på er så länge ^^,

Ovido - Quiz & Flashcards