Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Alexandra Ekdal - 17 januari 2011 16:18

Cdon är livsfarligt xD men denna gången blev det inte ens i närheten av så dyrt som det blev sist xD haha =) Denna gången blev det bara 455 ;) 6 filmer och 1 seriebox ;)

Beställde:
Armageddon (Blu-ray)

I Know What You Did Last Summer - Collection 3 filmer =)

Private Practice - Säsong 1 ;)

Orphan

Paranormal Activity


Så jag tyckte det inte va så dyrt egentligen ;) med tanke på att allt typ va på rea ;)


Nu blir det mer barnfilm ^^, Tjing

Av Alexandra Ekdal - 17 januari 2011 15:04

Tjo på er alla glada bloggläsare..

Just nu är jag hemma och passar mina två små troll =)

 

Dessa små trollen, som inte är så små längre :) Lilla Fisan (översta kortet) fyller 5 i april och Lillebror fyller 9 i juli.. Tiden går så fort.. Mina Favvisar =)


Dagen har förövrigt bjudit på blodprovstagning, handlat mat och massor med film och så matlagning med =) Och nu sitter vi i soffan och kollar på Barbie I Svansjön =) Innan dess blev det Snövit och de 7 Dvärgarna och Pongo och de 101 dalmatinerna =)


Fick hem min film idag med =) Han som skickade det va väldans seriös med inslagningen =) Först i kartong och sen i papper :) Men tur det annars hade den nog aldrig hållt för en resa från Umeå till Varberg =) Men denna filmen är iaf sjukt bra. Och så klart är min favorit skådespelerska med, Kristen Stewart :)
      För er som inte vet va den handlar om så kommer en kort beskrivning här:
Det handlar om en familj som flytter från Chicago till North Dakota för att börja odla solrosor. Det är ett väldigt gammalt hus och det börjar hända massa konstiga saker som inte deras föräldrar ser utan bara familjens 3 åring Ben och deras tonåring Jess (Stewart). När skräcken tar sin början står Jess ensam med sin vetenskap. Hennes föräldrar tror att hon är sinnesjuk, men Jess försöker ändå varna sin omgivning om vad som händer.


Mer tänker jag inte berätta ;) Sjukt bra är den iaf.. Läskig som fan. Låg och kolla på den själv, vågade knappt sova efter det .. Men aa, tycker ni om skräckfilmer så se denna :D Ni blir inte besvikna ;)


Från och med idag (eller i morgon) Så kommer det komma ett inlägg om mig och mitt liv. Men det kommer senare isf :)

Nu ska jag kolla färdigt på Barbie I Svansjön =)


Puss och kram på er alla =)

Ovido - Quiz & Flashcards