Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Alexandra Ekdal - 10 januari 2011 23:34

Ligger och kollar på eclipse.. Asså den absolut bästa av dom alla tre.. Och man kan inte tro att Taylor Lautner bara är 18 år ;) så sjukt snygg och fruktansvärt vältränad och enligt rykten så kommer han att vara ännu hetare än va han är i trean om det ens är möjligt.. Robert Pattinson är inte så illa han heller ;) tur man kan blogga via mobilen och kan kolla på eclipse samtidigt :) Längtar tills 4 kommer ut på bio :D fan va jag bara skaaaaaaaaaaa se den på premiären fast inte twilightnatten.. Det orkar jag inte utsätta mig för igen.... Usch... Ne natti natti.. Puss&kram <3

Av Alexandra Ekdal - 10 januari 2011 22:02

Jag skulle bloggat om helgens bravader men jag orkar inte göra det idag. Så det får bli i morgon.. Nu ska jag gå upp och lägga mig och kolla på Eclipse för jag har inga andra filmer här i Varberg.
Men i morgon ska jag försöka orka blogga om helgen som har varit såååå jävla skoj :)
Men nu blir det sängen =)

Tjingtjing =)

Ovido - Quiz & Flashcards