Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Alexandra Ekdal - 11 januari 2011 15:24

Jag har ju lovat att jag ska blogga om helgens bravader, så nu kommer ett "kort" inlägg ;) Kommer nog komma en del bilder med..

Men iaf, i fredags så skulle jag till banken och prata om pensionen, det är vuxenpoäng om nått ;) Iaf sen åkte jag ner och käkade frukost/lunch på Blå Dörren. Sen gick jag och fixade present till Janet och ett kort. Sen ner till systemet och fixa lite go dricka till lördagen. Sen iaf åkte jag hem och när jag satte mig i bilen så kom jag på det "Helvete, Disney on ice biljetterna ligger i Älvsered" Så jag hem till mamma irriterad som ett bi.. Och tänkte det att eh va fan jag åker och hämtar det i morgon (lördag asså). Men sen så sa mamma till mig att det kanske va bättre att hämta det idag (fre). Så jag åkte hem och hämta det, sen hämtade jag syrran i Ullared och sen åkte vi på kalas till Janet som fyllde 30 i söndags :)  Sen hem och nana kudden.


Lördag: Idag så vaknade man utav att Bobbys mamma ringde. Sen så gjorde jag mig i ordning. Sen åkte vi och köpte godis och dricka till Disney On Ice =) Sen hem och verkligen göra mig helt färdigt inför kvällen. Sen kom Sara vid kvart över tre, sen bar det av till göteborg :) Stannade i Kållered och käkade på Mcdonalds, när vi kommer ut ur bilen och ska gå in så trampar man i en stor jävla vattenpöl, fan nästan lika stor som en liten sjö xD Blöt och kall trampar man in på mcdonals och käkar. Sen fortsatte vi resan till Göteborg. Vid halv 6 va vi framme i Göteborg, helt perfekt tid med tanke på att föreställningen började 18.30 Här är en bild på de flesta som va med under föreställningen :)

  

Inte världens bästa bild men aja =) Man ser på ett ungefär vilka som är med ^^,

Showen va slut ungefär halv 9. Sen bar det av till bilen, och där åkte vi skridskor, det va så halt så det gick knappt att gå.. Sen så kom vi ifrån storstaden. Det gick inte fort på motorvägen hem, låg la i 80 typ hela vägen hem, tycker inte om att köra när det är mycket vatten och jättemörkt.. Kom iaf hem vid kvart i tio. Sen va det fort att byta om och sen åka på fest ;) Kom la hemifrån vid tio över tio. Sen kom fram till Morbror och hans sambo. Så va det bara te att börja festa ;) Alla sa att jag hade en massa att ta igen ;) så det va bara att sätta fart ;) Här kommer lite bilder från kvällen..

  Detta är COCO LOCO gänget ;)     

Nu gunger vi ;)


Tack för en sjukt kul kväll allihopa :D Sjukt skoj vare ;)
Tusen tack :D

Söndagen kan nu ju kanske tänka sjävla va vi gjorde, soffan hos morbror och sen hem och lata oss i soffan ;)
Nu orkar jag inte skriva mer. Puss på er ;) 

Av Alexandra Ekdal - 11 januari 2011 01:16

Läste precis, på Wikipedia, att Breaking Dawn kommer att bli i två delar. Första delen kommer ut den 18 November 2011 och del 2 kommer att komma ut ett helt jävla år efter >< Den 16 November 2012 kommer del två att komma ut. Så får det inte vara.. Helt sjukt är det ju. Men det är la samma sak som med Harry Potter's sista film, del 2 kommer la säkert komma ut om ett halv år eller nått.. Tycker det är så jävla dåligt, tycker dom ska göra klart hela filmen innan dom släpper första delen på bio.. För när väl alla har sett första delen och det har börjat lugna sig så släpper man andra.. Det hade ju varit hur jävla bra som helst, men nää då ska man behöva vänta ett helt år innan nästa delen kommer och då kommer man ha glömt vad som hände i första.. för dom kommer ju säkert inte släppa första delen på film för dom kommer säkert vänta tills andra delen är klar med så tar det ytterligare ca 4 månader innan hela filmen kommer ut på DVD... Det är såååååå retligt. Men aja, just nu bara längtar man. jag ska ha värsta maratonet här hemma innan jag ska kolla på den på bio, lite mer bekvämt att sitta hemma och kolla på alla filmerna i stället för att sitta i en bio stol i ca 10 timmar.. Då kan man lika gärna sitta hemma och kolla på dom och sen åka ner och kolla på 4 på bio...

men nu orkar jag inte skriva mer ska upp vid tio i 7 i morgon. Så god natt på er.. Sov så gott. Pusselipusspuss <3

Ovido - Quiz & Flashcards