Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Alexandra Ekdal - 14 januari 2011 20:36

Sitter just nu och myser i soffan med Lindt's mörka mintchoklad, cola zero och Let's Dance. Älsklingen sitter och nördar med sina tribal wars kompisar idag med.


Sovit skit dåligt i natt så hoppas på att jag kan sova i natt för annars kommer jag sprängas eller nått.. I morgon är det klassåterträff med 9 Blå ;) Är lite drygt 5 år sedan man träffade vissa :P


Idag har jag varit iväg med min svärmor i Svenljunga. Först skulle hon på en grej och sen åkte vi och bada, det va huuuuuuuuur skönt som helst ^^, Först simmade vi några längder. Sen satte vi oss i ångbastun som hade doften kanel idag. Den va inte så jättegod.. Tyckte det va lite jobbigt att andas där inne med.. Men aja. Sen i den kalla bassängen en snabbis och sen in i bastun igen. Sen satte vi oss i bubbelpoolen.. Asså den som uppfan det är ett jävla geni. Fan va gött det är.. Sen i den varmabassängen och bara ligga där och flyta va fan guldvärt, inte massa barn inget folk alls faktiskt. Hur gött som helst. Sen upp och duscha och göra sig i ordning. Sen åka och handla. Sen åkte vi hem. Sen efter en stund kom Fia och Junior och världens sötaste Jonna :) Så käkade vi tacos och sen blev det lite Wii, vi spelade bowling och jag vann så klart, Fia kom tvåa Gerd/Hoa kom trea och Junior fyra :) Sen bar det av hemåt.


Och nu sitter jag här och myser med lite choklad.. Så i morgon blir det hård träning,men alla kalorier som jag tränar bort kommer jag dricka upp i morgon kväll ändå ;) men aja =D

 

Måste bara säga att det är 1 år sedan jag och min älskling åkte till Marocko.. Så jävla gött va det. Det va vi värda. Får se vart nästa resa går ^^, Och så får jag väl se om man kan dra med hjärtat, eller vem man åker med ^^, Och bara för att jävlas så kommer här lite bilder ;)

     


Och bara för att jag saknar solen, värmen, den varma poolen, och allt annat med att vara utomlands så kommer här ännu mer bilder ^^,

  


      

I Miss :( Kan tänka mig och åka dit igen bara för poolen och stranden.. Men nää. Saknar Marocko för vissa grejer med.. Men kan inte åka dit igen.. Nästa gång jag åker till Afrika blir det på ett riktigt safari ^^,
Så nästa resa får vi se vart den går.
 


Men nu ska jag fortsätta kolla på Let's Dance.

 

Så tjing alla bloggläsare :) Kommer nog inte blogga innan söndag typ :) Ni överlever..

Ovido - Quiz & Flashcards