Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Alexandra Ekdal - 22 januari 2011 12:57

Sitter här hemma och gör inget mer än att kolla på Twilight.. Orkade inte träna idag. Har tränat tre dagar i rad, nån dag måste kroppen få vila ^^, Så  nu ska jag köra igenom alla tre filmerna, eller så långt jag hinner innan Bobby kommer hem :) Men det kan bli sent ;) Jobbigt bara när man har sett alla filmerna typ 1000 ggr och kan de flesta replikerna i huvudet xD

Funderar oxå på vad vi ska äta idag.. Har verkligen ingen aning. Jaja vi får la se =)


Funderar på att skriva rent lite recept när jag ändå inte gör nått vettigt :P


Kommer väl mer sen :) Puss och kram

Saknar :( Och jag saknar min Nea mega mkt :( Fan evigheter sen vi träffades ^^, Tur att du kommer hem i på måndag :)

Ovido - Quiz & Flashcards