Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Alexandra Ekdal - 12 januari 2011 20:09

Som sagt, alla bilar jag har haft har börjat krångla ca ett halv år efter att jag fick den.. Fick ingen reda på varför ljuset inte funkat.. Och det kommer vi nog inte få reda på, på ett tag.. Förhoppningsvis har en en kanske två kompisar grejer och det hade ju varit underbart.. Hoppas verkligen på att det är blinkersspaken och relät som det är fel på.. Annars vet man inte riktigt va det är.. Annars så får vi se.. Men jag hoppas verkligen att det är det..

Ne nu ska jag mysa med mitt hjärta. Så hej svejs=)

Av Alexandra Ekdal - 12 januari 2011 12:54

Fan va jag hatar saab.. jävla SKROTHÖG.... Allting ska alltid jävlas, är det inte batteriet så är det ljuset och är det inte det så är det nått annat.. alltid ska det vara någonting som jävlas och jag blir så jävla trött.. Gick och köpte ett relä till saaben innan och det va inte ens det som va felet, va är det då??? INGEN som vet :O Jag blir dum i huvudet på dessa jävla bilarna asså...... Och ett sånt jävla relä kostar 500 spänn...... JÄVLA SKIT BIL...........

Ovido - Quiz & Flashcards