Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Alexandra Ekdal - 25 januari 2011 23:30

Helt ärligt, jag känner mig som en fånge just nu.. Folk säger till mig vad jag får göra och inte får göra.. Och det värsta av allt, jag ser ut som en fånge.. Har ett armband med mitt namn och personnr, jag har en målad pil på min arm.. Mina ögon har varit röda typ hela dan.. Jag vill bara att detta ska vara över nu.. Ska upp halv 6 i morgon, för att duscha och detta är nog det löjligaste av allt; man ska duscha 3 gånger innan en operation, först en gång, sen några timmar senare och sen en gång samma dag som operationen.. Och detta ska då minska nånting med bakterierna. MEN mellan första och andra gången ska man bara sitta still i ett hör. Och inte röra sig?? Bakterier finns över allt.. Och sista gången du duschar innan du ska lägga dig ja då ska man byta lakan.. Och sen säg nu som i mitt fall. Jag sover hemma ska duscha en gång i morgon bitti innan jag åker till sjukhuset.. Men resan dit då? Ska jag plasta in mig själv i plastfolie?? Eller vad då? Jag menar jag har en bil från -84 det finns nog en hel del bakterier i den.. Ne fundera på ni men det där med descutan är bara bluff enligt mig.. Ett sätt att lura folk på pengar.. Wish me luck. Puss på er..

Av Alexandra Ekdal - 25 januari 2011 09:11

Fan va trött jag blir... Sitter och väntar på nån läkare som ska prata med mig om nått som inte är så viktigt enligt mig ;/ så sitter ich lyssnar på musik och svälter snart av hunger.. Jag vill härifrån NU!!!!!!!!! dom hade för sig att jag skulle sova här TROR INTE DET!!!! suckers. Och nej jag har inget förtroende för läkare inte det minsta.Börjar få stolsmak i röven.. TA MIG HÄRIFRÅN.. ingen som kan tänka sig och komma och röva bort mig??? Snälla??

Ovido - Quiz & Flashcards