Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Alexandra Ekdal - 15 januari 2011 16:05

Jaha, då har man äntligen orkat göra någonting.. Fixat håret och målat naglarna.. Men sminket är i Varberg så ska snart åka ner och sminka mig och käka lite sen ska mamma köra mig till Linda sen blire fest ;) Ska packa ner kläder, datan och lite go dricka sen e man klar för start ;) Så nu hoppas jag naglarna har torkar (med min vanliga tur så har dom inte det) så jag kan packa ner alla grejer =)


Hörs i morgon.
Puss och kram.

Av Alexandra Ekdal - 15 januari 2011 14:35

Har legat i soffan praktiskt taget hela dan. Har gjort frukost och gått upp ur sängen typ.. Sjukt gött.. Men snart ska man göra sig i ordning för att åka ner till Varberg och gå på klassåterträff =) Ska bli skojsigt ^^, men först ska jag hämta mamma på jobbet sen hem och sminka mig och sen efter det så bär det av till Linda ;)


Slappa nån timme till i soffan ;) Innan man ska göra sig klar. Tjing ;)

Ovido - Quiz & Flashcards