Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 27 maj 2012

Av Alexandra Ekdal - 27 maj 2012 21:58

Tja.

Vet inte riktigt vart jag ska börja, det har varit en händelserik helg både bra , mest bra men även mindra bra grejer.

I fredags va jag först hos en arbetsteraput med handen. Orkar inte gå in så långt på det. Sen åkte jag till Carro så nu har vi lite koll på vad vi ska göra på dagarna i London, nu vill jag bara här ifrån.
Sen åkte jag till östervi där Kevin spelade match, dom förlorade med straffar. Synd, han va inte så glad, han va väldigt besviken faktiskt. sen blev det grillning på kvällen. mycket gott =)

Igår va det fest och Speedway, svensk seger, så jävla mäktigt så jag vet inte hur jag ska beskriva det med ord faktiskt. Det går nog inte. Och stämningen det va igår går inte att fånga på bild. Men fy fan! Så jävla bra! Det är det enda jag akn skriva.. Bilder kommer så fort jag fått ordning på dom..


Idag har vi varit i garaget precis hela dagen. Det positiva är att bilen går rätt gött, efter lite om och men. Men däremot så e kopplingen kass :( Och dom har grejat och grejat och grejat. Och jag blir så jäkla besviken på mig själv. Jag har aldrig byggt en bil så jag har inte en satans aning om hur man gör. Vad som ska göras m.m Så då blir jag besvik på att jag inte kan göra nått, när jag vet att där är 100 saker jag säkert kan, men så blir jag osäker på mig själv och det gör verkligen inte saken bättre. Så idag har faktiskt mitt själförtroend sjunkigt några cm :(

Men jag vet inte vad jag ska göra åt saken.
Sitter faktiskt nästan med gråten i halsen för att jag just nu mår som jag mår. Men det breor nog på dålig sömn eller nått med, plus stress och för lite tid. Blir så less.

Skene e om en vecka och jag vill verkligen köra, men det kan lika gärna skita sig. Det är det som är så hemskt. Eller så skiter det sig på tävlingen , det märkar vi.
Nu ska jag sluta klaga, eller va jag nu håller på med och snart gå och lägga mig..

Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards