Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Alexandra Ekdal - 21 maj 2012 21:46

Tjosan ballosan. Läget? sitter här med världens tandvärk, men skit i det. Idag har jag jobbet hela dagen. Dan har gott fort faktiskt. Började med möte och sen kassan till 16, sen avdelningen med massa provrum, vi va inte så många nämligen. Men det gick ändå..Trots allt. Jaja..
Imorgon är jag ledig, och då ska jag till garaget på förmiddagen och måla hjulhusen. Så det händer lite iallafall.. Sen ska jag passa Kevin och Wilma. Kevin ska träna fotboll, hopaps verkligen att Carro vill åka med och hålla mig sällskap, fick reda på att det är mellan 17-18.30 URK!  jag som hatar Fotboll ÖVER allt annat! It sucks! Jaja hoppas på fint väder så man kan bättre på brännan lite iallafall ;) Det hade varit sjukt mumma.. Och som sagt, att carro åker med för då går tiden kanske mkt fortare..

Nu ska jag kolla klart på Alcatraz, serien som bara blir sämre och sämre om ni frågar mig. Samma sak varenda eviga vecka. Förstår mig inte på er som tycker Lost är bra för det är samma författare, och den blir verkligen bara sämre och sämre.. Usch! Men men..

Sen blir det tydligen big brother innan man ska sova. Så man orkar med morgon dagen.
Hörs la i morgon.
Puss & Kram


Ovido - Quiz & Flashcards