Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Alexandra Ekdal - 2 maj 2012 21:30

Tiden går så fort så bloggen får lida. Men mycket händer och skall hända. Har jobbat hela dagen idag, men jag kan dra en snabb lista på vad som komma skall =D


19 Maj : Folkrace i Ulricehamn

26 Maj: Speed-way på Ullevi med massa folk =D
1-3 Juni: Folkrace i Skene

9 Juni: Älsklingen fyller år =)
11-14 Jun: Åker jag och bästis till .... LONDON :D

20 Juni: Folkrace i Falköping

23 Juni: Fest hos morbror, midsommar :D


Sen blir det väl Eskilstuna/Stockholm med nångång under semestern. Och sen vecka 31 blir det Tomelilla eller kanske en annan resa ;) Det åter står och se :D ska bli en sjukt kul sommar :D LÖÖÖVE :D
Längtar som fan till London nu så jag vet knappt va jag ska ta vägen :D Känns helt overkligt ;)

  SÅ sjukt nice ska det bli :D


Nu ska jag kolla klart på Grey's, ledig i morgon och då blir det storstädning och tvätta!!!

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards