Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Alexandra Ekdal - 20 maj 2012 20:18

Hej hopp.. Idag har jag, vi, varit i garaget i hela dagen. samma som igår.

Igår fick vi dock gjort så mkt mer än idag måste jag ju erkänna.. Men idag fick vi dock startat upp den och det visade sig att nånting va fel i toppen. Vilket va sjukt irriterande. Men annars verkade det funka. Det ger sig. Får se vad som händer när min morbror har fått fixat toppen och allt e klart för start igen..

Dock är det 1 miljon små grejer som sak fixas. Men det får vi ta allt efter som. Men att hinna träna med den e så gott som bort blåst. Blir till att pröva den hemma så man bara får se hur den funkar m.m
Men jag e sååå glad att jag har Bobby och min morbror. hade jag inte haft dom hade jag kunnat ge upp med en gång.

Igår fick vi som sagt gjort lite mer än idag. så i princip hela karossen e klar, lite små grejer som typ dragögla, stropar m.m Bromsar fick dom fixat igår, avgassystemet e klart, tanken e klar och dit satt. Så som sagt, det är 1 miljon små saker kvar att göra. Men som sagt så länge den funkar och startar så håller jag glöden glödande! Mer än så kan jag inte göra.
Här kommer några bilder från i torsdags.


       


Så på tisdag ska jag måla hjulhusen ;) Alltid en början :P
Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards