Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Alexandra Ekdal - 6 maj 2012 21:19

jag är inte allergisk mot pollen. För allergitabletten har inte hjälpt ett skit.. Så trött på detta så jag spyr. Går och drar täcket över mig, så ni kan väl väcka mig när livet är mer värt att leva :( Nä nu ska vi inte vara sånna. Massa resor framför mig, massa folkrace och så har jag ju min älskade pojkvän och alla fina vänner <3

Men folkracebilen är ju allt annat än klar :( Näsan blir fan inte bättre och snart får jag inte ta nässpray längre utan att uppsöka läkare, och det har jag inte råd/lust med, bara för att dom ska berätta för mig att jag har en vanlig förkylning.. SUG! Plus att det slår lock för öronen ><


Lite mer tv, sen nässpray och sen sova!!

Puss

Av Alexandra Ekdal - 6 maj 2012 18:44

God kväll.. Hoppas alla haft en trevlig helg. Min har beståt av jobb hela helgen. Så det har inte hänt nått kul alls..

Är fortfarande sjukt förkyld. Fattar inte att det inte släpper.. tog precis en allergitablett för att se om det är pollen, för nu strax innan maten så tappade jag aptiten och näsan blev precis bomtät, vet inte om det är för att vi hade öppet altandörren eller varför. Men det va gott med mat iallafall. det enda jag kände va det smaka va mina marinerade vitlöksklyftor. så jävla gott :D


Börjar tveka ganska starkt på att min bil kommer bli klar till skene :( det är fortfarande massa jobb kvar trots att B har fått gjort en del på den. Så allt som är kvar är:
Motor, El

Tank

Hjulhus bak, Bärarmsinfästningarna, Lite rostlagning i golvet.

Bromsljusen

Sänka + dämpare, däck

PRÖVA DEN!


Ja som sagt, ska den vara klar till skene så kan ju jag börja be till Gud eller nått.. Åh :( Fan va jag vill kunna allt så jag kan göra det sjävla. Men det lär ju ALDRIG hända :(


Nä nu har jag gnällt tillräckligt, ska fortsätta kolla på Game Of Thrones.

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards