Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Alexandra Ekdal - 5 maj 2012 20:48

Gaaaah, förkyldningen blir ta mig fan inte bättre. Jag vet snart inte vart fan jag ska ta vägen. Får ju bara ta nässpray 3ggr/dag = Morgon (när jag vaknar), mitt på dagen och när jag går och lägger mig så B inte behöver sova på soffan p.g.a att jag andas för högt.. Så det SUGER sjukt mkt..


Sitter och kollar på Family guy, ska sova i tid idag, för i morgon börjar jag kl 6.. Så blir till att gå upp snor tidigt.. Men kommer hem i tid iallafall.. Sen e jag ledig på måndag och mår jag bättre åker jag nog ner till Varberg, men mår jag så här sitter jag hemma, vill inte smitta dom små.. Så bättre att sitta hemma och tråka.. Ska jobba på tisdag, hoppa in extra. Sjukt gött.. Måste ju ta så mkt tid jag kan nu i maj..


Nä nu ska jag sitta här och fräsa och snyta mig. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards