Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 23 maj 2012

Av Alexandra Ekdal - 23 maj 2012 21:28

God varm kväll. Eller va ska man skriva, här e ju sjukt varmt och jag vet snart inte vart jag ska ta vägen. Känns som man smälter bort. Nu har vi äntligen fått vädrat ut lägenheten, trodde jag skulle dä när jag kom in innan. kollade då står termostaten på 10 grader, men det känns som 30 grader. Inte okej! Men nu börjar det svalna av. Sitter i mitt nya ACDC linne mer går inte att ha på sig. Och i morgon blir det till att sitta ute i solen HELA dagen. det enda jag ska göra är att dammsuga av och plocka i ordning. Så mkt mer tänker jag inte göra. Bara gotta mig i solen, för bilen ska in på verkstad.. Så jag har ingen bil, lika gott det =)

Kanske ta en promenad eller bara ligga i solen och läsa, har massa böcker att läsa ;)

Nu ska jag kolla klart på grey's sen blir det nog sängen och läsa en stund innan nana..
Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards