Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Alexandra Ekdal - 4 maj 2012 20:40

Blääääääääää.. mår pyton, vill bara dra täcket över huvudet och sova tills jag mår bra. Tjock i halsen plus dunder tät i näsan. Tack gode gud för nässpray och mucoagin säger jag bara.. Nog för att mucoaginen bara hjälper/bedövar hela gomen och halsen, men det är skönt när man ska sova. Så det blir till att kurera sig innan man ska sova. Suger lite med att det nässprayet jag använder, det får man bara ta 3 ggr om dan ><.. SKulle behöva ta det minst 4.. Suck :( hatar att vara sjuk. har allt annat än tid att vara sjuk nu kan jag lova...


Varit så sjukt godissugen idag, skulle kunna vräka i mig Gott & blandat, marabou och grillchips. Så jävla gott. Men har fått i mig lite glass faktiskt. Typ ett halv litet glas. Orkde inte bråka med glasspaketet.


Sitter och drömmer mig bort till London. Kan knappt fatta att vi faktiskt ska åka :D Ska bli så grymt roligt :D så vi sitter och planerar en massa :D Vi ska göra allt man typ måste göra i London. London Eye, Tower Bridge (London bridge, vete fan va den heter xD) Madame Tussaueds.  OCh en sak till men det tänker jag inte skriva om ;) KOmmer bli såååååå nice :D  Åhh vill åka nuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!

Nu ska jag fixa lite annat innan jag gå och lägger mig..
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards