Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 19 april 2011

Av Alexandra Ekdal - 19 april 2011 21:54

Moahhahahahahahahahahahah
Beth Young Is DEEEEEEEEEEEEEEEEEEAD ;)

Ja i Desperate Housewives iaf ;) Inte för att det gör mig nått, hon va bara ful och irriterande ändå ;) Synd bara att detta garanterat är sista säsongen någonsin :( Lite tråkigt, tur har man ju alla säsongerna på dvd så saknar man dom galna hemmafruarna så kan man bara sätta på en skiva och glo lite :) THihi...

Men nu ska jag, min förkylning och min huvudvärk gå och lägga oss så vi orkar med vårat sjukt jobba jobbpass i morgon, 11-20 :(


Så natti natti kära vänner :) Puss på er :)

Av Alexandra Ekdal - 19 april 2011 19:57

Huvudet värker, fötterna värker, knäna gör ont.. Gud va jag hatar mina skor.. Har verkligen inga bra skor att jobba i..


Och ídag har jag varit i butiken hela dan, inte vidare roligt, tycker faktiskt det är roligare på märk.. Känner att man får mer gjort då.. och det kommer behövas nu inför helgen.. Risken e ju att det blir snor mycket att göra..
Men det mäker vi då..


Men nu e jag iaf hemma, har ätit och gjort matlåda till i morgon. Och packat upp mina grejer och kollat lite gerjer och nu ska jag skriva i min almenacka som jag gör själv :)


Och i kväll e det Desperate Housewives :D:D:D

Ovido - Quiz & Flashcards