Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Alexandra Ekdal - 8 april 2011 21:53

Nu har man kommit hem, fixat en väldans massa, typ pakat om köttbullar, delat upp brödet i olika påsar och fixat en massa annat :P

Det va sjukt skönt att simma idag måste jag ju säga.. Simmad mellan 40-45 minuter så det blev en del längder, men man ska fan inte äta innan >< Det är fan nästan så man sjunker som en sten ;) Men det gick bra ändå ;) Sen bubbla bubbelpool :D Det är sjukt gött =D


Men som rubriken säger, jag har kollat ca en halv timme på vingar av glas.. En sjukt bra film tycker jag :) Om inte en sjukt snygg skådis som det går att sitta och drägla över ;) Den snyggaste av alla Skarsgårdar, Alexander ;) Mumma !!


Men snart är det dags att krypa ner i sängen.. Ska ju jobba i morgon >< 7-16 sen blir det grill hos Stefan och Sofie och gratta Eveline :)


Men först blir det en päronsplitt ;) Mumma :)

Av Alexandra Ekdal - 8 april 2011 11:39

Sjukt va det blåser.. Vete fan om man vågar gå ut utan att blåsa iväg.. Jaja, ska bara måla lite sen ska jag åka till Getås och hjälpa svärmor och städa för hon e så snäll och ska tvätta våra lakan ;) Och sen när hon kommer hem och har börjat med maten så ska vi åka och simma =)


Men först ska jag måla lite till Bobbys folkracefilms fodral ;)

Talk to you later :)

Ovido - Quiz & Flashcards