Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Alexandra Ekdal - 14 april 2011 19:44

Sjuuuuukt trött måste jag ju börja med att säga.. Jobbade till halv 9 i går och idag började jag 7.. Inte riktigt okej känner jag nu asså..

Men nu e jag iaf hemma.. Har ätit skreamackor, dammat av.. Tvättar för fullt och snart ska jag göra lunch till i morgon..


Det är så äckligt när det är fint väder och jag måste jobba :( Jaja.. Fick handlat lite idag med >< lite spolarvätska, mer paket till Wilma och börjat köpa paket till Kevin trots att han inte fyller innan i Juli ;) haha .. Men jag kunde inte låta bli :D Tyvärr kan jag inte skriva va det är för mamma läser säkert min blogg och det är inte kul då ;)


Så resten av kvällen ska jag tillbringa vid datan och slå in paket.. Orkar inte dammsuga idag.. Det får jag ta i morgon.. Efter jobbet och efter att jag och Ellen har varit och simmat :) För vi är lite duktiga :D  Men det är riktigt skönt att simma faktiskt.. Tyvärr blir det ingen ångbastu denna gången heller för min hand pallar inte det... Men bubbelbad blir det :D


Men nu ska jag dra mig.. Hörs kanske senare :) Pusselipuss

Ovido - Quiz & Flashcards