Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Alexandra Ekdal - 4 april 2011 22:10

Ne snart blir det sängen... Ska ju upp äckel tidigt i morgon med.

Usch.. jag e fan ingen morgon människa..

Men i morgon blir det jobb 7-16... Så får la vi se om jag överlever.. Men det ska jag nog göra :P
Sitter och kollar på idioterna i Big Brother, transan hade ju gömt grejer i en vas.. MOGET, verkligen MOGET.. Mongolid...


Ne dags att göra sig klar för sängen. Och så ta ibumetin med.. Sjukt ont i huvudet.. Så natti natti gott folk.. så hörs vi i morgon =)

Av Alexandra Ekdal - 4 april 2011 21:39

En sak är väldigt säker, det är fan inte lätt att leta bil när man helst inte ska ha: Saab, audi, VW, citroen. Merca och BMW vill jag inte ha.. Så vad återstår då?? Jo volvo och Peguot...


Gaaaaaaaaaaaaaah... JAg blir fan galen.. Va fan ska man ha för jävla bil???? som inte är förstor, inte för lite, inte för gammal och kostar inte allt för mkt??????????????? Hjälp miiiiiiiiiiiig...

Av Alexandra Ekdal - 4 april 2011 17:55

Jaha då har man jobbat för första gången på 3 månader.. Kan ju säga att jag e sjuuuuk trött och ont i huvudet har jag med..
Det kändes som att förmiddagen varade i en HEL evighet.. Så bajsigt tråkigt..

Inte så konstigt kanske när man stod på byx hela dan.. Tur att det bara va i dag.. För det va fan inte lätt att galga byxor kan jag ju lova.. Men det gjorde inte särskilt ont i handen faktiskt.. Mest i fötterna..

Snart är det dags att fixa lite kvällsmat..


Sitter och kollar på Lyxfällan och dom äter mat för 9000 i månaden :O Det är fan helt galet.. Det är inte normalt.. Och gammla e dom med :S Seriöst 9000 ???????


Ovido - Quiz & Flashcards