Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Alexandra Ekdal - 13 april 2011 09:45

Nej jag vaknade inte nu.. Gick upp vid 7 för jag skulle lämna Wilma på dagis och skicka Kevin till skolan.. Och sen la jag mig i soffan och slappa..

Och nu har jag packat mina grejer, inte datan men resten.. Och ätit frukost.. Det blev varmamackor.. Mums och lite pucko till det ;) Mycket gott..


Snart ska den blåa tröjan på och sen bär det av till jobba.. 11-20 både hoppas på kassan i kväll och inte.. Hoppas på det för om jag jobbar till halv 9 i kväll ca, så kan jag gå hem halv 4 på fredag och jag vill inte sitta där i kväll för att jag börjar 7 i morgon >< Det suger lite faktiskt.. Men men.. Jobbar ju bara 3 dagar till denna veckan sen e jag ledig hela helgen och på måndag med om jag inte minns fel :D


Men nu ska jag fixa det sista här hemma hos mammi innan jag ska till jobbet och mamma kommer hem från jobbet..


Hörs i kväll.. Tjing tjing :)

Ovido - Quiz & Flashcards