Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 17 april 2011

Av Alexandra Ekdal - 17 april 2011 20:02

Vilken söndag säger jag bara..

Gick la upp vid tio ungefär, och sen satte jag mig i soffan.. Efter en stund så kände jag att det va dags att fixa här hemma. Så kokade ägg till frukosten, började diska berget med disk, sen käka frukost sen åkte vi till Stefan och Sofie och fikade och va ute i sooolen :) Så himmla härligt :)


Sen åkte vi till Bobby jobb och fixade färdigt det sista på hans bil :) Så nu e ytterligare en folkrace bil klar :)

Sen åkte vi hem till Getås där vi fick mat ;) Bortskämda som vi är :)

Sen gick vi ut och jag plockade påskris :) Sen åkte vi hem..



Så nu är våran hall färgglad och fin :)


Nu har jag :
Pyntat påskriset, dammat, dammsugit, plockat in disken, diskat, tvättat och tvättat golvet.. Så nu e jag verkligen HELT slut..


Och nu ska vi kolla på film :) Drag Me To Hell..

Har haft den i filmlådan i ca 1 år tror jag xD och har inte sett den..


Här är en bild på Wilmas "tårta" som vi åt igår..

 

Marängswiss :D Bara för ingen av oss gillar tårta så speciellt mycket :D Men detta är ju sjukt gott :)

Ovido - Quiz & Flashcards