Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Alexandra Ekdal - 11 april 2011 21:56

Tjabba.. Är sååååååå grymt trött.. Jobbat hela helgen och idag.. 7-16 satt i kassan mellan 11-16 så grymt stel i nacken med..

Helt sjukt.. Men mne.. Nu e man iaf hemma.. och varit hemma i många timmar.. Handlade lite idag med efter jobbet.. Inget speciellt skojsigt kan jag ju inte påstå egentligen.. Men aa :) En del iaf :)

Till kvällsmat idag blev det toast till mig, syrran och kevin och till lilla fisan blev det pan pizza för att hon inte äter typ någonting..


Och nu sitter vi och kollar på Big Brother.. Gurkan Olof sitter och petar i näsan i tvn.. Fräscht >< NOT..


Ne sen blir det soooova jämte mammi :) För syrran vägrar sova i sitt skrymsle så jag får inte sova i min egen säng :( Bajs unge >< Jaja.. Hemma själv i morgon göttans :D Ska fixa lite här hemma.. Ska dra med lite grejer hem till Älvsered.. Och sen när älsklingen väl blir frisk ska jag flytta med ALLA mina grejer till Älvsered.. Kanske dags att byta adress med?? Kan kanske vara en fördel..


Jaja den dagen den sorgen... Byta däck på saabarna i morgon :) Morfar får fina bananfälgar och jag får några tråkiga plåtisar :( Jaja.. Ska ju förmodligen köpa nya bil till hösten och då blir det inga rostiga plåtfälgar inte ;) Moahahaha =D


*GÄSP*

Ne nu ska jag snart stänga av och kolla färdrigt på BB och sen soooooooooooooova... Så god natt gott folk.. Vi hörs i morgon =) Pusselipuss på er<3

Ovido - Quiz & Flashcards