Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Alexandra Ekdal - 15 april 2011 22:21

Fy fan va trött jag är.. Snart dags att sova. Och i morgon ska jag sova lääänge..


Dagen började med att jag gick upp ca 10 över 6.. Sen vid halv 7 åkte jag till jobbet.. Och sen jobba hela dagen..
Hade en så sjukt go kund idag.. Hon hade räknat ut vad hennes grejer skulle kosta och först va hon 4 kronor över.. Sen hittade hennes väninna en sjal till och då blev det 34 kronor över vad hon trodde. Och hon knäcker sig och jag och hennes väninna började skratta, så sjukt jävla kul.. Dålig humor jag vet, men det är sånna grejer som gör ens dag på jobbet faktiskt måste jag ju säga :)

Så det va trevligt och dagen har gått sjukt fort idag faktiskt..

Sen efter jobbet, handlade jag påskägg till mina småsyskon =) Vad det blir får ni se i morgon ;) Moahaha =D Sen åkte jag hem i illfart och packade simkläderna och började fixa påskäggen, och sen kom Ellen och då åkte vi till Svenljunga och simma.. Det blev 40 längder.. SÅ det tycket jag va rätt bra gjort faktiskt :) Nästa gång ska vi öka :) Men ajg va så sjukt trött det sista.. Så när vi satte oss i bubbelpoolen då va det inte långt ifrån att man somnade.. Varmt och skönt måste jag ju säga.. Sen åkte vi till kvantum där jag köpte kyckling, pommes och godis ^^, haha..
Sen åkte vi hem.. Så nu har jag lagat mat, ätit, packat upp simkläderna, gjort färdigt påskäggen, slått in dom och slått in Wilmas paket och packat i ordning dom..


Nu sitter vi och kollar på "Don't Mess With The Zohan" En rätt rolig film faktiskt.


Men nu ska jag strax stänga av och sova.. Så god natt och sov gott så hörs vi i morgon :)

Ovido - Quiz & Flashcards