Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Alexandra Ekdal - 3 april 2011 21:56

Jaha, hade ju tänkt jag skulle bloggat nu i kväll men allting annat har kommit ivägen..
Men iaf.. Idag har min svärmor försökt lära mig att sy.. Vilket inte gick nått vidare så jag gav fan i det helt enkelt..

Sen när jag kom hem så har jag fixat min lilla egna almenacka, vickt tvätt, duschat, packat och bytt sängkläder..
Så nu ska jag ta och göra mig helt klar inför sängen och sen ska jag sova så gott jag kan.. Och i morgon ska jag jobba.. Så jobbar jag i tre dagar och sen ledig två, och då blir det till att tvätta och städa.. Sjuuuuukt tråkigt.. men det måste göras..

Kanske hinna med och simma i veckan med.. Hade varit gött..

Ne nu ska jag dra.. Hörs i morgon..

Puss och kram från lilla mig..

Av Alexandra Ekdal - 3 april 2011 09:23

Jaha, sista helgen man e arbetslös på några månader hoppas jag :)

Igår va det ju folkrace i Laholm.. Fanns inte så jäkla mkt att ha faktiskt.. Inte i saab väg iaf.. Och fint väder hade vi oxå :) Eller först va det mulet men sen blev det JÄTTEVARMT och solen kom fram.. Hur skönt som helst :) Bobby hittade 2 bilar han ville ha, hans gammla som han har haft i Kardanracet i 3 år och en annan.. Men jag fick hans gammla och då blev han glad :D
Och jag kan ju säga att det är den första bilen jag har fått på 6 år.. Har liksom hållt på med folkrace i 6 år och ALDRIG fått en bil, så första bilen jag får är en volvo.. jaja =) Nångång ska la vara den första..


Men nu ska jag vika lite tvätt och plocka in disken och sen äta frukost. Sen ska jag åka ut till Getås och vara social :)


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards