Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Alexandra Ekdal - 6 april 2011 22:28

Hej goingar..

Nu äntligen hinner jag slänga in ett inlägg här :)

Dagen började ju inte jättebra men slutade desto bättre kan jag ju erkänna :)

Va hos arbetsterapeuten idag och hon tyckte jag hade gjort stora framsteg, vilket jag tar positivt för jag har ju inte direkt gjort mina övningar.. Men nu har jag fått en lera jag ska leka med :) Det verkar helt okej =)

Sen iaf så åkte jag till jobbet och till min förvåning hade vi 24 bussar idag.. SJUKT mkt för att vara i början av april måste jag ju säga =) men jag tycker det är sååååå mkt roligare att jobba när det är mycket att göra.. För är det ingenting att göra så slappnar man av mer och får inte lika mycket gjort.. Men iaf.. Satt i kassan mellan 14,30-17,30 ca.. Hade sjukt mkt att göra hela tiden, men det är när alla busstanter ska hem =)


Annars har väl inte dagen bjudit på så himla mycket faktiskt.. I morgon blir det desto mer.. Ska tvätta, städa, fixa mat, ringa f-kassan, mejla om bilen, gå en promenad med Ellen och fixa bland alla mina papper.. TRÅKIGT!! Men ett måste nu assåå.. Nu börjar det bli mycket nämligen..


Men snart ska jag gå och kojsa.. Bobby har redan gått och lagt sig men vet inte om han har somnat eller inte =) Men snart ska jag sova.. Sitter här med en filt runt mig för jag fryser ><  Ska nog ta och vattna mina blommor i morgon med.. Hmmm... och fixa en almenacka med kanske ^^, jag behöver en linjal.. Får nog gå upp och kolla på shoppingcentret om dom har någon :)


Ne nu ska jag kolla klart på Gurkan Olof xD Sen ska jag sova :) vi hörs i morgon.. Puss och kram ses på stan :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards