Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Alexandra Ekdal - 12 april 2011 22:33

Snart blir det sängen.. För i morgon ska jag jobba 11-20..
Hoppas dagen går fort bara.. Då blir jag glad.. För i morgon ska jag hem till min älskling.


Och torsdag och fredag blir det tvätt och städ.. Plus jobb.. Och så ska jag och Ellen simma på fredag :) Lördagen kommer att spenderas i Varberg hos mamma och familjen, för Wilma fyller 5 år :) så massa paket och gott gott :)


Men nu ska jag snart stänga av.. Ska kolla färdigt på Big Brother och Gurkan och hans toarulle xD

Hahaha =D


Vi hörs i morgon :) See ya <3

Av Alexandra Ekdal - 12 april 2011 16:11

Gaaaaaaaah... Känner mig HUR stressad som helst.. Men har inte så mkt att göra egentligen.. Har installerat mammas nya data, och försökt få igång internet, men får inte igång skiten.. Och sen har syrran låst mammas gammla data med alla mammas bilder som skulle in på den nya.. Men då bytar idioten lösenord och glömmer av det typ 20 minuter senare.. Jävla mongo.. Och sen när mamma har slutat ska jag åka till garaget och byta däck på bilen, eller rättare sagt pappa ska göra det.. Och så ska vi se om vi kan fixa spaken.. Vilken jag verkligen hoppas att han kan göra..

Men nu sitter vi och kollar på BasilMus :) Och jag känner mig bara äckligt jävla stressad och ont i magen har jag och mår bajs just nu ><

Av Alexandra Ekdal - 12 april 2011 10:06

Sååå då har man vaknat och dargit sig ur sängen.. Även dragit syrran ur sängen.. Det är fan lättare sagt än gjort kan jag ju LOVA..

Och nu sitter jag och kollar på tv. Men det får nog bli frukost nu, för min mage låter och jag ska luncha med mamma sen vid 13 tiden :)


Tänkte att jag skulle gå upp på vinden idag och kolla lite grejer men vet inte om jag hinner/orkar.. Men iofs så skulle jag behöva ha lite grejer så jag tror nog jag kanske ska dra mig upp dit iaf..
Men först blir det frukost.. Ska byta däck idag med.. Eller rättare sagt, pappa ska göra det ^^, Tur att man har sin far när man behöver han :) Thihih :) I med att jag inte vågar lyfta däcken själv än så får han göra det, annars hade jag kunnat göra det själv. Men i med att jag e "nyopererad" så får jag inte lyfta tunga grejer.. Och däck e rätt tungt faktiskt.. Så ska pappa kolla om han kan byta min blinkersspak.. Bara hoppas på allt i världen att det är den det är fel på och att den vi har funkar.. *Håller tummarna*


Ne dags för frulle.. See ya =)

Ovido - Quiz & Flashcards