Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Alexandra Ekdal - 18 april 2011 22:56

Efter en trevlig kväll hos fam. Sturesson så är det dags för sängen..
När jag åkte hem från dom blev jag först livrädd när jag såg månen som såg ut som en MEGA stor apelsin xD Och sen såg jag ett stjärnfall efter det :)


Men som sagt nu ska jag sova.. I morgon ska jag jobba 9-18 sjukt tråkig tid måste jag säga >< Sen hem till mitt <3 där hemma :)
Natti natti på er =)

Av Alexandra Ekdal - 18 april 2011 10:30

Och jag är LEDIG :D Och det är fint väder :) Det gillar jag :D


Vaknade till först vid 8 då någon skickade sms till Bobby, sen vaknade jag av att det ringde >< Varför ska folk ringa så jävla tidigt???? jaja..

Vid 9 gick jag upp. Satte mig i soffan och vaknade till en stund. Sen gick jag och duscha, sen käka frukost.. Och nu e tvättmaskinen klar oxå.. Så jag får väl gå och hänga upp tvätten.


Senare idag ska jag ner till Varberg :) Och passa dom små fisarna där nere :)


Dags att ta tvätten :)

Ovido - Quiz & Flashcards