Alexandra Ekdal

Alla inlägg under juli 2013

Av Alexandra Ekdal - 9 juli 2013 23:29

Det är inte bra att inte göra nått på dagarna.. Inte alls så trött som jag borde vara >< så nu kan jag inte sova.. Läsa kan jag inte göra för då väcker jag Bobby å det e knappast bra!

Jag ärligt talat längtar tills imorgon när jag åker hemifrån! Det kanske låter hemskt, men jag har inte semester för att sitta hemma å mögla bort! Det är fan nu vi har chansen att göra saker ihop, men inte då..
Fine, vi ska till motala 3 dagar, men resten då?

Skulle kunna skriva massa mer, men jag orkar bara inte.. Blir så jävla upprörd å ledsen :(

Så vi säger väl god natt där!
Puss å kram så blir det roligare imorgon!

Jag kan ju se det positivt att det kommer vara fint väder iaf..

Av Alexandra Ekdal - 9 juli 2013 19:30

Haft 2 dagar semester har gått och jag blir snart tokig på att gå hemma. Så snart måste jag göra nått. Imorgon ska jag ner till Varberg å det ska bli gött. Jag e inte direkt den som vill vara hemma när jag väl är ledig. Och om allt hade gått enligt planerna så skulle vi egentligen åka till Gotland, men så blir det inte. Tur att vi ska till Motala iaf, dock hade jag hellre åkt till Gotland.. Men nu dröjer det 3 år innan vi kan åka dit :(

Sen hoppas jag att vi åker till Halmstad på torsdag, meen det handlar ju inte bara om oss 2 tydligen. För massa annat folk "måste" ju tydligen med ..

Nu ska jag strax hoppa in i duschen.
Puss

Nytt nagellack från isadora :)

Av Alexandra Ekdal - 9 juli 2013 15:59

Sååå äntligen har jag nu läst ut Hypnotisören av Lars Keppler. Den va faktiskt bra, men så ett tag kom jag in i en sån "vill-inte-läsa-alls" period och det berodde nog dels för att en del i boken blev rätt tråkig och då tappade jag det lite. Men hade jag haft en vecka till i Egypten hade jag nog läst ut den då. För sen när jag kom hem så blev det inte mycket läsa. Sen blev det fint väder här då låg jag ute och läste ett tag och sen kom jag ifrån det igen. Och nu har jag semester och nu har jag äntligen läst ut den. Så nu kan jag börja på nästa bok. Och de blir Åttio Dagar triologin ;) hoppas den e lika bra som Femtio nyanser ;)

Så Hypnotisören får 3/5 stjärnor mest för att den va spännande i slutet av boken;) hade den inte blivit det hade den fått 2..
Och nu måste jag bara sen filmen oxå ;)

Går från mord och spänning till sex.. ;)

Av Alexandra Ekdal - 9 juli 2013 10:44

Ligger i sängen å slappar en stund innan jag ska ut i solen, men först ska jag ner till affärn å köpa brunch, vi har verkligen ingen frukost hemma :/ Idag blir det häng i solen :) så mycket mer än så lär inte hända ;) ska läsa ut Hypnotisören , det ska jag göra ;) men det är barq typ 70 sidor kvar typ ;)

Nä nu ska jag gå upp! Puss

Av Alexandra Ekdal - 8 juli 2013 23:18

Då är första semesterdagen över. En slapp sådan som tillbringades ute i solen med läsning, receptskrivning, isglass och musik! En bra dag helt enkelt. Imorgon ska det bli 25 grader å strålande sol! Får se om man orkar sola ryggen ;) har lite svårt för det dock, hade behövd en säng ute , då hade det nog gått :)

Onsdag åker jag ner till Varberg till garaget å familjen :)) det ska ju regna så det spelar la ingen roll ;)
Sen torsdag ev Halmstad ..
Fredag kalas för Kevin ^^,

Sen får vi se :) nästa vecka åker vi till Motala på folkrace :) ska bo med min morbror å lilla familjen :) så massa bus med finaste kusin lär det bli ^^,
Nu ska jag strax sova. Puss och god natt <3

Av Alexandra Ekdal - 8 juli 2013 13:42

Sitter i solen på altanen och läser Hypnotisören! Dags att bli färdig med den nu ;)

Av Alexandra Ekdal - 7 juli 2013 21:17

Kl 16.00 stämplade jag ut på semester! Segaste dagen på lääänge.. Men den tog slut till sist ^^,
Har varit en väldigt lat eftermiddag. Mys med min sjukling och sen lite grillat å nu ligger vi i sängen å ska kolla på The Woman in Black :)

Vet inte riktigt va som händer imorgon men det får tiden utvisa :) nu ska jag bara ta det lugnt och inte stressa.. 3 veckor kommer gå såååå fort! Men jag hoppas vi får gjort en del ändå :)

Nu blir det film, puss hörs imorgon ^^,

Dagens fika på jobbet ;) med jordgubbar till oxå :))

Av Alexandra Ekdal - 6 juli 2013 20:48

Ikväll har jag gjort maränger och börjat fixa Wilmas album. Och nu relaxar jag i sängen framför Mamma Mia!
Mer än det blir inte gjort idag.
Puss på er!

Ovido - Quiz & Flashcards