Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 2 juli 2013

Av Alexandra Ekdal - 2 juli 2013 21:07

Sitter helt död i soffan.. Ryggen är som en 180 årig kärrings rygg. Det är nog för att jag har packat upp typ 82 resväskor och inte nog med det. För den minsta resväskan låg i den mellersta resväskan som i sin tur låg i den största. Och alla var plastade så det tog ca 3 timmar . Tur en annan tjej va med å hjälpte till annars hade jag aldrig blivit färdig. På köpet fick man ont i ryggen. Så sitta i soffan e det bästa som finns just nu. För att resa sig eller gå gör såååå ont!

Har suttit å grejat med mina recept. Har huuuur mycket som helst! Räknade ut att jag har 102 recept på kakor och desserter, över 50 huvudrätter, lchfrecept, julgodis, drinkar, förrätter , sallader och kalla tillbehör. Helt sjukt.. Och jag har inte ens prövat hälften..

Sjukt fint väder det är ute nu btw, kan det fortsätta med det? Nu är det ju liksom 5 dagar och 4 arbetspass kvar till semester!
Imorgon är jag ledig så då hoppas jag de e fint väder så jag kan soola. Så ska jag diska å fixa ett album till Wilma ;)

Nu ska jag krypa ner hos älsklingen som "passar på" att bli sjuk lagom till semestern :( som vanligt. Varje år är det samma visa.

God natt på er :)
Puss

Av Alexandra Ekdal - 2 juli 2013 06:58

För det första, vart fan är värme?! För det andra, god morgon .. Eller jag e ju redan på jobbet å börjar snart . Pass 2/6 å 6 dagar kvar till semester!
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards