Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Alexandra Ekdal - 15 juli 2013 20:42

Nu har vi sett Hansel & Gretel. En riktigt bra film , som borde ses :) Det står att det är action, men jag skulle nog säga action-komedi ;) beror lite på vad man har för humor..
Här e handlingen:
Som barn var de nära att dödas av en häxa som de till slut lyckades förgöra. Nu, flera år senare, är Hansel och Gretel professionella häxjägare som är ute efter blod och vedergällning. Med sina vapen, sin styrka och attityd fruktar de ingen ? fram tills den dag då de ställs inför en ännu större kraftmätning.

Men se den ;)

Måste ju tillägga att han e lite halv het ;)

Av Alexandra Ekdal - 15 juli 2013 18:45

Eller?! ;) inte så, har legat i sängen och mys med hjärtat hela dan! Det finns inget bättre än att bara mysa. Å nu har vi ätit å ligger i soffan ;) helt underbart :) lär ju inte göra många mer knop idag ;)

En klänning jag köpte här om dagen :)

Av Alexandra Ekdal - 15 juli 2013 12:32

Okej helt ärligt hadenjag velat skriva god morgon ;) för jag har varit vaken lite mer än en timme :) ätit frukost och kollar nu på Grey's anatomy och ätit tacos ;) perfekta brunchen om ni frågar mig , annars är ju färska frallor och oboy och gott pålägg en ultimata frukosten :) nu har vi inga goa frallor och tacosen stodå ropa efter mig i kylskåpet..

Idag e det inget roligt väder alls, sambon är i garaget och jag vet inte vad jag ska göra idag..

Igår kväll när jag hade lite tråkigt, då satt jag och kollade lite på blocket efter hund :)) och jag hittade en jag typ blev kär i! Å vad jag bara vill ha den!

HUR söt e den inte, mitt hjärta typ smälte lite :( undra om man kan övertala sambon ;) ska vi ha hund så blir det en liten hund :) ska sätta mig å kolla lite till :)
Puss så länge :)

Yummie!

Ovido - Quiz & Flashcards