Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 10 juli 2013

Av Alexandra Ekdal - 10 juli 2013 10:29

Hej på er :) idag känns livet lite lättare ;) haha, det är inte så farligt som det låter , tro mig. Men allting kan inte bara gå uppåt hela tiden .. Nångång måste det gå nedför oxå, tänk va lätt allting skulle vara då..

Idag är det inte vidare fint väder, men helt ärligt gör inte det någonting för jag tror inte min stackars hud hade pallat en sån dag nu, för jag "råkade" bränna mig ganska bra igår ;) så idag får huden vila lite..

Om en stund ska jag åka ner till varberg å umgås lite med familjen, lite sugen på att ev åka ner till stan, men vi får se. Sen ska jag ut till garaget å måla. Ganska slappt faktiskt, hjulhus å bagaget :) så den blir festivalfin ;) så ska jag plocka vinbär med, tror jag ;) beror helt på vädret. Har jag tur kanske jag får hjälp av min bär ätande lille kusin :))

Fna snutten :) så det blir bus å lek idag oxå :)

Näää nu blir det pannkaksfrukost ;) lyx på semestern ;)
Hörs sen :) puss

Ovido - Quiz & Flashcards