Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 3 juli 2013

Av Alexandra Ekdal - 3 juli 2013 21:07

Fyyyyy fan! Mår allt annat än bra, känns som man har snortat en hink med damm :( så mycket kliar det i min näsa! Vet inte hur jag ska palla 4 dagar på jobbet där det kryllar av damm ÖVERALLT! Usch. Får la köpa lite redbull trots att jag lova Matilda att inte dricka det! Men jag har typ klarat det. Får ju dricka det på tävlingar men inte annars ;) å det är nog bara 2 dagar jag har druckit det på jobbet sen april?!

Nu ska jag hoppa in i duschen efter att ha legat i sängen precis hela dan..
Puss

Av Alexandra Ekdal - 3 juli 2013 13:49

This is just perfect! Ont i halsen å snorig. Det är precis va jag känner att jag behöver just nu :( vaknade 10 i elva när min morbror messade mig. Annars hade jag nog kunnat sova ganska mycket längre. Hoppas det går över snabbt iallafall. Har orkat diska men inget annat. Får väl tvätta i helgen när jag e hemma själv om nu B orkat åka till Vetlanda. Han mår inte heller bra. Lagom till semestern.
Man kan ju säga att hjärnan typ redan gått på semester.

Så just nu ligger jag i sängen igen. Hade velat greja med Ws album men jag orkar nog inte det. Ska diska upp det som kom nu från frukost/lunchen sen ska jag inte göra nått mer. Måste orka jobba dessa dagarna med.

Puss så länge.

Ovido - Quiz & Flashcards