Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 26 juli 2013

Av Alexandra Ekdal - 26 juli 2013 21:02

Nu har lille Kristoffer somnat och mina armhår typ gråter. När han ska sova så ligger han och drar en i armhåren, så det är la typ terapi för honom kan jag tro ;) Ont som satan gör det, och försök hålla minen när han typ ligger å kollar på, det är fan inte det lättaste må jag säga ;) men allt för den lilla skrutten. För övrigt har det varit en ganska stillsam dag. När jag va i stan innan fick jag lite panik när jag står och ska betala på hemmakväll upptäcker jag att mitt bankomat kort och leget ligger hemma :/ Men men, jag åkte till mamma för att låna hennes JET kort så jag kunde tanka åtminstonde ;) Annars hade jag aldrig kommit hem. Och i morgon ska vi till Liseberg så det är bäst att komma hem i tid =) ska bli mysigt, bara jag å älsklingen.


Nä nu börjar filmen, Les Miserables :)
Hörs =)
Puss <3

Ovido - Quiz & Flashcards