Alexandra Ekdal

Alla inlägg under juli 2013

Av Alexandra Ekdal - 23 juli 2013 12:54

....... Så jävla tråkigt! Kan inte lönen komma så jag kan åka till ikea å få nått gjort hemma..

Av Alexandra Ekdal - 22 juli 2013 17:05

Skönt å vara hemma igen! Men har haft en mycket trevlig helg i Motala med Anders, Janet å Kristoffer & Bobby så klart :) massa folkrace å fint väder :) igår va det nästan olidligt varmt så vi höll oss i skuggan hela dagen, det va riktigt skönt :)

Å det blev sent igår, B fick en bil på bud. Så det va massa krångel med släp å grejer. Så ca 02.20 va vi hemma i natt. Sjukt jobbigt å hålla sig vaken sista timmen! Men vi kom hem helskinnade och somnade ganska fort :)

Idag har jag besiktigat bilen å den gick igenom, wiiiihoooo!!! Å sen har jag inte gjort mycket mer än å bytat sängkläder.. Å nu sitter jag å kollar på tv. Snart börja på maten, spagetti å köttfärsås! Yummie (;

Btw, lämnar man en påse nappar i en varm bil så är det inte nappar längre det är detta:

En stor gele klump helt enkelt ;)

Av Alexandra Ekdal - 19 juli 2013 12:42

Nu har vi lämnat Jönköping och fortsätter färden mot Motala :) fint väder i Jnkp jämfört med förra gången vi åkte här, när det va snöstorm och as kallt. Det va när vi åkte till Andreas å Marcus :)

Så ja. Lite bättre denna gången :)
Puss så länge :)

Av Alexandra Ekdal - 18 juli 2013 11:07

Hej hej.. Sovit gott? Min klocka ringde kl 9 , men gick upp för typ en halv timme sen ;) Bs föräldrar kommer om en stund sä ska vi ner till Varberg. Ska gå en vända på stan med syrran. Skulle ev träffat Matilda, men jag vet ju inte hur länge vi är kvar /: ska se om jag hittar några snygga jeansshorts, vill verkligen ha det, men sen finns det ju delar på denna kroppen som inte matchar en Victoria secret modell ;) man ska inte klaga ;)

Hoppas på lite tröstshopping idag ;)
Hörs senare:) puss

Av Alexandra Ekdal - 17 juli 2013 23:38

Som vanligt är jag inte trött, och som vanligt har jag inte gjort ett skit idag! Helt ärligt nu är det fan tråkigt å gå hemma. Å Bobby e typ aldrig hemma heller, vilket får mig att hata folkrace just nu!
Det va precis det här jag INTE ville vara med om. Nu har snart 2 av 3 veckor semester gått å va har jag gjort?! INGENTING!
Imorgon ska jag ner en vända till Varberg, ska åka ner med Bs föräldrar dom ska släppa mig i stan så ska jag gå där en stund. Men det blir max 2 timmar kanske.
Sen åker vi till Motala å jag säger bara HALLELUJA! Å nästa vecka blir det liseberg, BARA jag å Bobby, kanske Marcus om han vill åka med ;) sen blir det åka ner till varberg på onsdag ev. Sen hoppas jag att jag, mamma å syrran åker till Malmö på torsdagen. Fredag spenderas med underbaraste Stoffe å lördag åker jag hem. Så nästa vecka e jag knappt hemma:) Skönt ^^,

Måste besiktiga bilen med :'( den ska in på fredag på verkstad ...

Får la försöka sova nu, detta inlägget blev ju inte direkt positivt /:

God natt!

[Bild]

Lite bilder från dagen!

Av Alexandra Ekdal - 17 juli 2013 12:35

Äckliga småkryp ÖVERALLT! Dom uppfyller ju ingen funktion över huvudtaget!!! Äckligt..

Av Alexandra Ekdal - 17 juli 2013 11:13

Hej på er :) läget idag? Här e det bra, lite halv trött. Somnade ganska sent i natt. Men nu e jag vaken å har ätit frukost och ska dra mig ut i solen :) sen vet jag inte vad som händer idag. Troligtvis ingenting /:
Men nu ska jag njuta av solen å värmen i sällskap av Joona Linna ich paganinikontraktet.

Av Alexandra Ekdal - 16 juli 2013 22:42

Seriöst! Inget bra att inte göra nått på dagarna, för när man väl gör nått blir man tröttare än tröttast!
Det blev ingen bowling idag, men det blev en hel dag i Kinna.
Sen bara slapp i soffan å sängen.

B ligger å kollar bilder från Gotland å jag e riktigt besviken på att vi inte är där :( det dröjer liksom 3 år innan vi kan åka dit nu /:
Saknar Gotland som fan ! Man kanske skulle söka typ sommarjobb på Gotland ;)

Nu ska jag läsa en stund innan jag ska sova!
Puss å god natt..

Ovido - Quiz & Flashcards