Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 23 juli 2013

Av Alexandra Ekdal - 23 juli 2013 18:59

Jaha, precis kommit hem från Holsjunga, vi har nämligen varit å badat. Eller rättare sagt "badat" jag bada fötterna, men Bs syskon sparka vatten på mig så jag ser det som att jag har badat! Har inte badat i Sverige sen vi va på Gotland första året å det va 2007!! Så det är ett tag sen, men utomhus badade jag senast i februari, i röda havet i Egypten ;) något finare vatten, något varmare och en mycket bättre upplevelse..

Så nej har inte doppat mig men nästan ;)

URK!! Hatar sand mellan tårna!

Sånt hår vill jag ha alltid, lite typ inte lockar men nästan ;) vågit kan man säga..

Av Alexandra Ekdal - 23 juli 2013 12:54

....... Så jävla tråkigt! Kan inte lönen komma så jag kan åka till ikea å få nått gjort hemma..

Ovido - Quiz & Flashcards