Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 16 juli 2013

Av Alexandra Ekdal - 16 juli 2013 22:42

Seriöst! Inget bra att inte göra nått på dagarna, för när man väl gör nått blir man tröttare än tröttast!
Det blev ingen bowling idag, men det blev en hel dag i Kinna.
Sen bara slapp i soffan å sängen.

B ligger å kollar bilder från Gotland å jag e riktigt besviken på att vi inte är där :( det dröjer liksom 3 år innan vi kan åka dit nu /:
Saknar Gotland som fan ! Man kanske skulle söka typ sommarjobb på Gotland ;)

Nu ska jag läsa en stund innan jag ska sova!
Puss å god natt..

Av Alexandra Ekdal - 16 juli 2013 12:50

Helloj! Ska snart iväg till metropolen Kinna xD nä men tanken va att jag skulle ha grejer till seaten, men fick fixat det i Varberg istället :) men ska fixa lite annat, ska dit med Bobbys mamma, å vi skulle tydligen bowla med en före detta jobbarkompis med ;) jag har inte bowlat på evigheter! Men de ska bli kul.

Satt å tänkte på en annan sak oxå, jag har haft min tatuering i 3 månader! Det är helt sjukt va tiden går.. Är lika nöjd fortfarande..

Är kanske liiiiiiite inne på att bygga på den, men samtidigt är den jävligt fin som den är ^^,
Har lite planer på en annan grej när vi åker till USA ;)) men vi får se!

Får se om Gerd har kommit. Hörs sen;)
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards