Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Alexandra Ekdal - 26 mars 2012 21:40

Hej hopp. Har väl inte jätte mycket att säga, men har en hel del bilder från igår :D idag har jag jobbat HELA dagen. Va hemm för en timme sen lite drygt =) Jag har även börjat mitt nya liv idag :D Nu ska jag göra LCHF i 18 veckor för om 18 veckor vill jag bara 12 kg lättare :D Minst kanske man ska säga :D IDag har det gått bra =) Hoppas det fortsätter bara :) De två första veckorna är jobbigast.. Men det ska gå, det har jag bestämt mig för ^^, Sen att det kanske inte blir världs lätt i sommar, men jag kommer ju jobba så mkt så jag lär inte hinna äta massa glass m.m ;)
Känner att nu jävlar ska det bli ändring på torpet! Är trött på det här nu!! Så tänk INTE ens tanken att bjuda på fika, te, vatten eller loka/ramlösa går bra! Men INGA kolhydrater alls =) Så hjälp mig! Peppa mig! Va fan som helst!!


Sen kom det en annan bra nyhet idag :D Folkrace overallerna har kommit till Dalhems så jag ska dit och testa och köpa en på onsdag :D Så nu kan jag köra Laholm :D Dock är inte bilen klar, men det ska vi se till att den blir :D Med hjälp av min morbror ska det nog gå :D

Här kommer bilderna :)

             


Fått upp gardiner i alla rummen nu :D känns så sjukt bra =D och fint är det med. Så mycket mer hemtrevligt än när ingenting hänger uppe :P


Nu ska jag packa i ordning lite grejer. För jag ska till Varberg i morgon och vet inte riktigt när jag kommer hem =) Så bäst att packa lite kläder =)
Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards