Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Alexandra Ekdal - 13 mars 2012 16:06

I den gamla lägenheten hade jag inga problem med stekos, så när vi flyttade hit så kan jag knappt steka någonting utan att hela lägenheten är fylld med stekos. Det svider satan i ögonen och det luktar fan...


Usch, men snart är maten klar och då ska vi äta sen åka =)
Puss

Av Alexandra Ekdal - 13 mars 2012 14:09

HAAAAAAAAAAAAAAAAAPPY :D:D:D:D:D
Oj hej ;) hahaha :D  Just nu sitter jag med världens leende :D Det går inte att komma ifrån. Fööööör denna låg i brevlådan :D

 


WIIIIIIIIIHUUUUUUUUUUUUUUU LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖVE :D

Helt galet :D Jag bara älskar det <3 åååååå..
Jaha, idag har jag inte gjort så himla mycket faktiskt =) ska iväg i eftermiddag men det får ni veta mer om då :P

Så får vi se :P Som sagt har inte gjort så mkt. Skickat lite mejl och så bara =)

Nu ska jag fortsätta kolla på Breaking Dawn =D
Måste börja laga mat snart med :P Den ska vara klar till B kommer hem från jobbet =)

Puss & kram

Ovido - Quiz & Flashcards