Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Alexandra Ekdal - 4 mars 2012 21:19

Sitter i soffan och kollar på 2 ½ men.. Och har precis ätit en donut med lila glasyr, som smakade väldigt lite blåbär, typ? ;) Har verkligen inte gjort någonting ikväll, förutom att diskat och varit i andra lägenheten och fixat det allra sista =) Så i morgon ska B lämna in nycklar och dylikt sen e det inte vårat problem =D Så jävla gött att slippa det stället , dock får man längre till jobbet. Men bara ca 1 mil :P Inte ens det..

Plus att lägenheten är typ 20 kvadrat större än den gamla =D

Ikväll har jag iallafall fått adressändrat för första gången sen jag flyttade till Älvsered ;) Det ni.. Det va verkligen på tiden :D


Så nu ska jag sitta och dricka min mjölk =D Och sen ska jag sova.. Imorgon SKA jag börja mitt nya liv hur det nu ska gå, men det SKA det göra!! Nu e jag fan trött på det här!

Puss & Kram <3

Av Alexandra Ekdal - 4 mars 2012 16:22

Hello.. Läget med er? jag sitter just nu och bara slappar i soffan, ska strax fixa lite mat..
Idag har vi städat gamla lägenheten. SUNK! Men nu är den fin igen, ska ner till den i kväll för att hämta det sista.
Sitter och kollar på Gossip Girl, men får nog ta och stänga av snart för B gillar inte den serien.. Men ibland får han stå ut ;)

Ska ändå fixa maten =)
Så kul har min dag varit..
Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards