Alexandra Ekdal

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Alexandra Ekdal - 12 mars 2012 20:16

  Hej hopp =) har ni haft en fin vårdag? Det har jag och jag har fått massor gjort oxå, känns sjukt gött =)
Dagen började med att jag vaknade vid fem i nio, trodde klockan va hur mkt som helst p.g.a att det va så ljust. Men den va inte mer. Sen satte jag igång och började tvätta, diska och städa av. Vid halv 12 kom Ellen och Pripps då blev det lång promenad , eller lång och lång, men vi hittade hit:

 

Ångrade starkt att jag inte tog med systemkamerna.. Då denna är bara är tagen med min iPhone :P


När vi kom tillbaka stack jag ner till affären köpte det sista till mina gäster =) Och sen gick jag hem och duschade och fortsatte med att tvätta.
Sen kom Janet, Morfar och Kristoffer =) Efter en stund kom mamma, Kevin och Wilma.
BildBomb!

                    

Kristoffer vill ju med ha Pannacotta, dock så klarar inte hans lilla mage av det än =) Men sötare unge får man ju leta efter =D 


Nu ska jag kolla klart på Sofias Änglar =)
Puss & Kram

Ovido - Quiz & Flashcards